Sertifitseerimise reeglid

Sertifitseerimise reeglid

  • Sertifitseerimisega seotud protseduurid

    Sertifitseeringu andmise, sellest keeldumise, selle säilitamise, uuendamise, peatamise, taastamise ja tühistamise ning sertifitseerimisulatuse laiendamise või kitsendamise protsesside kohta Loe lisaks siit

  • Mittevastavuste käsitlemine

    Mittevastavusi käsitletakse kooskõlas organisatsiooni korrigeeriva tegevuse protseduuri ja standardite asjakohaste nõuetega.
    Protseduuris kirjeldame Bureau Veritase nõudeid: 
    •  mittevastavuse liigi ja reageerimise aja kohta
    •  reageerimise sisu kohta

    Loe lisaks mittevastavuste käsitlemise kohta

  • Sertifitseerimise üldtingimused

    Tutvu JUHTIMISSÜSTEEMIDE SERTIFITSEERIMISE üldtingimustega 

    Spetsiifiliste sertifitseerimisskeemide (FSSC 22000, BRC, MSC/ASC CoC jne,) korral saadetakse lepinguga lisaks veel eritingimused. 

    TUTVU TOODETE SERTIFITSEERIMISE ÜLDTINGIMUSTEGA

  • Protsessid teabenõuete, kaebuste ja vaiete käsitlemise kohta

    Apellatsioon – Bureau Veritas Eesti OÜ poolt tehtud sertifitseerimisotsuse või Bureau Veritas Eesti OÜ või tema poolt sertifitseeritud organisatsiooni kohta esitatud kaebuse lahendamise otsuse vaidlustamine, mis on esitatud kirjalikult.

    Kaebus – kirjalik kaebus, mis on esitatud ka Bureau Veritas Eesti OÜ või tema poolt sertifitseeritud organisatsiooni kohta.

    Apellatsioone ja kaebusi saab esitada siin või saata postiaadressile (Tartu mnt. 24-22, 10115 Tallinn).

    Kõik apellatsioonid ja kaebused vaatab läbi sertifitseerimise eest vastutaja ning määrab lahendamiseks pädeva töötaja, kes ei ole samal ajal seotud apellatsiooni või kaebuse esitanud organisatsiooni sertifitseerimisega. Vastame apellatsioonidele ja kaebustele kirjalikult viie tööpäeva jooksul, vajadusel esitame järelepärimise meie poolt sertifitseeritud organisatsioonile ning apellatsiooni ja kaebuse lahendamine võib seetõttu kauem kesta. Juhul, kui apellatsiooni või kaebuse osas tehtud otsus ei vasta apellatsiooni või kaebuse esitaja ootustele, edastame kõik apellatsiooni või kaebusega seotud materjalid Bureau Veritas Certification sertifitseerimisvaldkonna vastutavale isikule, kes koos sertifitseerimise eest vastutava komiteega teeb lõpliku otsuse.

    Teabenõue – Taotlus sertifitseerimisasutuse või tema poolt sertifitseeritud organisatsiooni kohta.
    Taotluse korral peab sertifitseerimisasutus esitama teabe järgneva kohta:
    a) geograafilised piirkonnad, kus ta tegutseb;
    b) antud sertifitseeringu staatus;
    c) konkreetse sertifitseeritud kliendi nimi, seotud normdokument, käsitlusala ja geograafiline piirkond (linn ja riik).
    Kõik teabenõuded ja taotlused tuleb esitada kirjalikult aadressile tallinn@ee.bureauveritas.com  või saata postiaadressile (Tartu mnt. 24-22, 10115 Tallinn). Vastame kirjalikult viie tööpäeva jooksul. Sertifitseeringu staatust võib kontrollida ka telefoni teel, helistades meie üldnumbrile 667 6610.

    Metsa ja puidu sertifitseerimisega seotud appelatsioonide ja kaebuste lahendamise kord

  • Sertifitseerimise logo

    Teile väljastatud sertifikaat on tunnistus, mis tõendab teie pühendumust olla oma äritegevuses professionaalne ja järjekindel. Bureau Veritas Certification soovitab seda saavutust esile tõsta ning kasutada sertifitseerimislogo Teie ettevõtte brošüüridel/väljaannetel, ettevõtte tunnusgraafikal, sõidukitel, kontoritarvetel jne.

    Peale sertifikaadi väljastamist saadetakse sertifitseerimislogod Teile e-postiga. Küsimuste korral pöörduge Lisette Põld lisette.pold@bureauveritas.com

    Tutvu juhtimissüteemide sertifitseerimise logo kasutamise reeglitega

  • Mitme tegevuskohaga ettevõtete sertifikaatide elektroonilised lisad

    Mitme tegevuskohaga ettevõtetele oleme väljastanud sertifikaadile elektroonilise lisa tegevuskohtade aadressidega. Sertifikaatide elektroonilised lisad on leitavad siit

  • Erapooletuse deklaratsioon

    Sertifitseerimine on sõltumatu osapoole poolt antud hinnang mingile tegevusele, juhtimissüsteemile, tootele, protsessile. Bureau Veritas Eesti OÜ mõistab, et sõltumatu hinnangu andmisel on väga oluline tagada tegevuse erapooletus ja igasugune huvikonfliktide ohjamine ning sertifitseerimistegevuse objektiivsus. Selleks on loodud Bureau Veritas Eesti OÜ tasandil sertifitseerimiskomitee, kes hindab kogu Bureau Veritas Eesti OÜ erinevaid tegevusi ja nendevahelisi seoseid erapooletuse ja objektiivsuse tagamiseks.

    KonfidentsiaalsusE avaldus

    Oma tegevuses puutume kokku klientidega seotud mitmekülgse informatsiooniga ja mõistame mistahes kliente puudutava kommerts-, finants- või administratiivse informatsiooni hoidmise ja kaitsmise olulisust. Juhul kui informatsiooni konfidentsiaalsus ei ole määratletud, käsitleme seda informatsiooni konfidentsiaalsena. Kõik meie audiitorid on teadlikud konfidentsiaalsusega seotud reeglitest ja järgivad neid igapäevatöös.